: Just playin . . Janet looks great!!!

Tags:

Share to Facebook Share to Twitter Share to Email

Comments

nyceone

Don't get it......Second Succa's!!!!!!!!!!!!!


nyceone

AW, MY BAD 5TH!


cherry30

GO GO JANET!! WHY IT GOTTA BE PHARELL THOUGH!! MTO PLZZZZZZ GO SOMEWHERE!!


MeMeMe01

She's a matador duh


_Deezi901_

LMAO AT THAT MUSTACHE


caressu

leave my dude alone str8 up STTTAAARRRRRRRTTTTRR RAKKKKKKKKK*


Missmedia81

Its odd to see Janet kind of heavy.


MrsDouglass

Sherlock Holmes?? or Charlie Chaplin?


Kay29

She is a Matidor! Duhh!


Classy_5788

I think either a matador (sp?) or a wooden dummy..like that evil toy villian on Batman lol..


JennyOnThiss

Im gonna go with Zorro


iheartchanel

she looks like her ex husband


imsickoftvnradio

She looks more like her ex husband Renee.

And what up with her nose? They need to stop that surgery mess. That picture with her in a red *** on a bill board for colored women or (whatever the name of the movie is) scared the mess out of me. Her face did not look right.


MRSBLOVINHIM

lmao@prettysoul 08 ..She does look like El Debarge.h[SPAM]hah


juicytoostie

I thought she was DWIGHT from the real housewives of atlanta



Chocolate_Box

She is Charlie Chaplin dummies...............


ItsKrysyBby

looks like Charlie Chaplin to me

or a *** fighter

but more charlie chaplin


chi-hop

she charlie chapman smh@ mto can"t figure that out (chi-hop)!


VICTORNEWMEN

looks like joe jackson to me!


DOLL11-ONE

lmao @ comment above me I thought she was going as Papa Joe as well


asia_tanee

leave my daddy alone , <3 pharrell


the_thug_bible

Halloween is for devil-worshipers. It is the culmination of the summer solstice and the witches sabbath. Wake up people!!!


EastSideChi

Looks like her first husband to me ...lmao or Zorro or El DeBarge lmao


Amp1

lmao I was thinkin Zorro, but ok mto...

Do urself a favor: www.reverbnation.com/ampone Follow me: twitter.com/AMPBoogie


Minny

nah janet change that costume...creepy lookin


RainboBrite214

Even wit a moustache Janet is flawless!


NegroLatino

she trying to look like her dad that old geezer


Harmony10701

she trying to look like zorro


VIRGO2384

I was thinking El DeBarge


KEEYSHAJ50

CUTE SHE LOOKS GANGSTER LOL...



cremesaver

Pharrell?? well that went way over my head.

llh@clarkthink you're beyond crazy,


angelaheiressnyc

mto,LOL...Sherlock? Charlie Chaplin? who cares? she looked great regardless!


allforjones

I DON'T KNO BUT I'M NOT HATEING!!!LOL


TheRose

Sherlock Holmes?


Jamrocksexygirl

LMFAOOO....ATLEAST SHE DIDN'T GO OUT LOOKING LIKE A ***. THE *** COME OUT AT HALLOWEEN


SoSerious4life

She looks stupid. Some of these costumes I've been seeing these celebrities wearing this year are pretty lame. GO HARD OR GO HOME!


Kahn_Traversi

She looks like Erroll Flynn in Robin Hood.


DetroitKitten

Yeah that does look like papa joe


Iwontbebad

LOL I WAS THINKING A CUTE COUNT DRACULA, BUT YALL FUNNY, HAHA.....


Iwontbebad

LOL I WAS THINKING A CUTE COUNT DRACULA, BUT YALL FUNNY, HAHA...


Iwontbebad

LOL I WAS THINKING A CUTE COUNT DRACULA, YALL FUNNY, HAHA


NOT5150

SMH NO!!! MS. JACKSON LOL NO...


PrettiestMamiiAlive

that looks odd


JAMIL12345

yall lame she is suppose to be a gangster duh!!!!!


seancarter4u

That's hilarious MTO...but actually she looks like that guy from the V movie...



seancarter4u

V for Vendetta...


True_Beauty_Bklyn87

Zorro? uh....oh PRINCE ...im sorry..the artist formerly known as PRINCE....*singing* I wanna be your ...lover....


tiplite2004

Looks like a Mexican tranney! #fail


QUEEN23

and i was gonna say el debarge....


fudge85

Pharell? MTO dumb is hell


Enimsaj91

*dead*@ all these comments. LMFAO hilarious...

the *** look like a mix between Zorro and El Debarge


sweetface

JANET JACKSON DRESS UP LIKE HER BROTHER MICHEAL RIP


DeeLaLa

She look horrible


IriAstarte

Wow just like micheal....scary..rip mj.love you.


iiTunechi

Nobody Knows...


Leelee92

She might be dumping that white man for pharell ... only time will tell. (:


kaylin96

CREEPY!!:)WHO SHE SUPOSE TO BE??


HotSauce

She's El Debarge you FOOLS!!!


HotSauce

Oh ***! Someone said El before I did. ***!!


bornleader79

El Debarge????? Maybe



brooklynbeauty703

i think she was trying to be a ventriloquist doll lol


254rian

Nuh....i think its that debarge guy...wats his name? lol, ***, sorry bad memory..


ShutYoCoonAssUp

LmBaO at yaw saying El Debarge. Yaw some fools.lollol


donthateonthegreat

Ummm..? That's strange..lol


ALLIHAVE2SAYIS

hell.. i thought she was dressed as joe jackson.. her dad!


mixed_breed

i love it!!! and i was thinking DWIGHT from REAL HOUSEWIVES ATLANTA as well!


USABIOTCH8

I love her so much.


Meow1987

Boy George


NuttinElseToDo

Sometimes I can't tell if Janet is beautiful or wierd lookin.....


bangfrankie

SHE'S ZORRO, DUMB DUMBS! THE ONLY MATCH WOULD BE V FOR VENDETTA BUT THAT DOESN'T RING LIKE ZORRO! GOT IT?


exotiicbarbiie

I luv da Jackson familyy down *** I miss Michael Jackson!!


melanie425

she looks like her father but i also see john galliano or maybe zorro...she could be a *** too lol


St3phWif34Lif3

I'm guessing from the oversized bag, usually carried by doctors and surgeons making home visits circa 1800, that Janet is going for a Jack the Ripper look. I wish I had a way of knowing if I was right!! No prize money MTO?? it's the least you could do. All the traffic Ur fans bring you and what have you given us? Be like the radio stations and Give ur viewers some SWAG!!!:)


sayitsayit

Its her ex husband EL DEBARGE DUH!!!!



ArielJ

i thought more of the lines of prince well i guess


Nikko28

I have no clue what she is suppose to be lol...


GYPSY01

LMAO @ iheartchanel! Janet can do no wrong, I promise!!


Diamondlyfe

I luv Janet but I don't get this costume...the mustache then the dress hmmm I don't know??? She's still pretty though


puppieeyes223

WTF! SMDH!


TaffyizM3

noooooooo she looks like the *** dude from the real housewives of atlanta! whats his face oh yeah DEWIGHT! lmaooooooooo! Ahhhhh haaaaaa


mianji

No guys...she is Victor/Victoria...a play about a girl who dresses up as a guy who does drag to get a lead in a show, and has to keep up this front until the end... It's on Broadway...a GREAT show...that's exactly what the outfit and mustache mean...


MTOspellcheck

Lmao! She does look like DWIGHT!! haha #DEAD


Beautiful_BrwnGrl

She look like Joe Jackson to me


kazzel

she look like her daddy


tlove80207

Duh?? Shes dressed as Dwight from Atlanta Housewives!!! Member when they said he looked like willy wonka last week for that dum horse thing he went to witg fadra....... he looked just like this pic of janet.....


tlove80207

Dwight from housewives of Atlanta...no doubt


key_sharee

okay... lol. i thought her father!


kwking2000

I am going to say that she looks like John Galihano {Fashion Designer}